Založ si blog

malá úvaha

Rovnako ako vietor, vanúci cez posvätné miesta cintorínov

My všetci obiehame v tejto prázdnote skutočnosti, pri hľadaní niečoho hlbšieho

Nádeje a sny pália našu vôľu žiť, premietajúc naše túžby do vesmíru

A čakajú, čo nám to dá . Po celú životnú cestu nás sprevádzajú ako ľudia svätí, tak rovnako bezcitní.

Ale pamätajte si, aby ste ocenil svetlo, jeden musí tráviť čas v tme..

Ukrižovanie reality

31.03.2013

Klamal by som, kedy by som sa považoval za ateistu, ale vždy som bol typ človeka, ktorému nič nesadlo na prvý krát . Hlavne som nepovažoval za svätú pravdu niečo, iba preto že to niekto povedal, alebo napísal . Ako človeku so správnym morálnym rebríčkom hodnôt a hlavne s triezvym a realistickým pohľadom na svet, mi už pekných pár rokov leží v žalúdku niekoľko [...]

Plť

27.03.2013

Noc, deň osud človeka je ako nočný sen Mám dojem ako by moja fantázia bola rieka Rieka plná nápadov po ktorej sa plavý drevená plť Cítim ju pod svojimi nohami noc za nocou Tá plť je tvrdá, surová plná triesok nasiaknutých mocou ktoré sa pri chybnom kroku zabodávajú do nôh Tá plť je iba nahá skutočnosť ľudskej mysle moje skutočne ja ktoré asi nikto iný [...]

Breivik VS. Holmes alebo Divoký západ VS. Zem Thora

27.08.2012

V prvom rade, tento článok nie je obhajoba jednej, či druhej strany, skôr len pohľad tretej nezainteresovanej strany. Postupom času som sa naučil, že práve tam, kde sa dvaja hádajú čo je za rohom, tam práve tretí, čo si chvíľku počká tak ako prvý, zbadá ako to vlastne za tým rohom vyzerá. Ani nie je jeho cieľom, aby porovnával dvoch ľudí, ktorí sa rozhodli [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 15971x
Priemerná čítanosť článkov: 2282x

Kategórie