Založ si blog

Plť

 

Noc, deň osud človeka je ako nočný sen

Mám dojem ako by moja fantázia bola rieka

Rieka plná nápadov po ktorej sa plavý drevená plť

Cítim ju pod svojimi nohami noc za nocou

Tá plť je tvrdá, surová plná triesok nasiaknutých mocou

ktoré sa pri chybnom kroku zabodávajú do nôh

Tá plť je iba nahá skutočnosť ľudskej mysle

moje skutočne ja ktoré asi nikto iný nepozná

a kto pozná vie, aká bola tá plavba hrozná

Na plť vstupujem vždy keď sa deň s nocou strieda

ako Cháron na druhú stranu vezie ma

na stranu ktorá nemá brehu

stranu ktorá má rada nehu

Ale na miesto toho leží nahá mŕtva v jarnom snehu

hovorí sa, keď človek spí tak si plavá v oceáne snov ale po každé vidím len rieku

rieku kde stojím na jej začiatku sám

odrážam sa palicou času počas spánku ho počítam

Ale moja rieka vždy iná je odrážajúc moje ja

Ten pach v tme slepé, mútne rameno Dunaja

kedy noci sú pokojne ničím odlišne od spánkového pokoja

sú rána kedy sa budíme už z rána ako by noc bola bezsenná

ale niekedy vidím ako sa voda podobnou mení na bahennú čiernu stoku

ropa po ktorej sa plavím

vidím ako z popod dosák presakuje až na plť

 

 

Ukrižovanie reality

31.03.2013

Klamal by som, kedy by som sa považoval za ateistu, ale vždy som bol typ človeka, ktorému nič nesadlo na prvý krát . Hlavne som nepovažoval za svätú pravdu niečo, iba preto že to niekto povedal, alebo napísal . Ako človeku so správnym morálnym rebríčkom hodnôt a hlavne s triezvym a realistickým pohľadom na svet, mi už pekných pár rokov leží v žalúdku niekoľko [...]

Breivik VS. Holmes alebo Divoký západ VS. Zem Thora

27.08.2012

V prvom rade, tento článok nie je obhajoba jednej, či druhej strany, skôr len pohľad tretej nezainteresovanej strany. Postupom času som sa naučil, že práve tam, kde sa dvaja hádajú čo je za rohom, tam práve tretí, čo si chvíľku počká tak ako prvý, zbadá ako to vlastne za tým rohom vyzerá. Ani nie je jeho cieľom, aby porovnával dvoch ľudí, ktorí sa rozhodli [...]

Čím viac svetla, tým vidíme viac tmy

21.08.2012

Čim viac vidíme, tým je viac vidieť v akej temnej dobe žijeme, čím je doba jasnejšia tým viac vidíme tmu. Dnešný človek rád počúva niečo pozitívne, že je všetko tak ako má byť. Ja som mal vždy ten problém, že som veci nazýval správaným menom, aspoň som sa o to snažil. Preto viem že je veľmi ťažké prestať v tejto temnej dobe písať temné riadky . [...]

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

Pri Šali došlo k tragickej nehode, čelnú zrážku áut neprežili traja ľudia

23.04.2024 15:29

Na mieste zasahujú dve pozemné ambulancie záchrannej zdravotnej služby aj posádka záchranárskeho vrtuľníka.

Ana Estradová

V konzervatívnom Peru vykonali vôbec prvú eutanáziu. Ana Estradová trpela nevyliečiteľnou chorobou

23.04.2024 15:09

Ana Estradová bola niekoľko rokov pripútaná na lôžko. Súdny spor, v ktorom jej bolo priznané právo podstúpiť eutanáziu, viedla a vyhrala za pomoci ombudsmana pre ľudské práva.

Rudolf Schuster

Rudolf Schuster získal Čestné občianstvo Košického samosprávneho kraja

23.04.2024 15:06

Ide o vôbec prvé udelenie takéhoto ocenenia v histórii kraja.

Britain Clinton

Brusel chce uľahčiť život v Británii aj mladým Slovákom. Použije na nich Londýn dvojaký meter?

23.04.2024 14:00

Európska komisia by rada zmäkčila nepríjemné dopady brexitu na občanov členských štátov EÚ vo veku do 30 rokov. Aký postoj zaujali politici v Londýne?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 15970x
Priemerná čítanosť článkov: 2281x

Kategórie