Založ si blog

Ukrižovanie reality

Klamal by som, kedy by som sa považoval za ateistu, ale vždy som bol typ človeka, ktorému nič nesadlo na prvý krát . Hlavne som nepovažoval za svätú pravdu niečo, iba preto že to niekto povedal, alebo napísal . Ako človeku so správnym morálnym rebríčkom hodnôt a hlavne s triezvym a realistickým pohľadom na svet, mi už pekných pár rokov leží v žalúdku niekoľko veci na tomto svete a asi hlavnou z nich je vec ,ktorú by u veriaceho človeka asi nikto nečakal. Tou vecou je náboženstvo, konkrétne klamstvami a manipuláciou ovládané kresťanstvo. Čím nemám na mysli ,že iné pofidérne náboženstvá sú o niečo lepšie. Ľudia sú ochotný veriť všetkému , čo ich iba trochu alibisticky ospravedlní od činov a ich následkov ,ktoré páchajú. Sú to králi falošných sľubov a doslovných hlúposti a to BEZKONKURENČNE. Najväčším absurdne nelogickým príbehom ktorý bol kedy povedaný.

 

Náboženstvá doslovne vsugerovali ľuďom že tam hore je neviditeľný muž, žijúci na oblohe. Ktorý pozerá a v napätí sleduje všetko čo robíte, každú minutú každého dňa.  A tento neviditeľný muž má špeciálny zoznam, zoznam desiatich veci ,ktoré nechce, aby ste robili. Keď niekedy urobíte jednu z tých vecí tak ma pre vás svoje špeciálne miestečko plné ohňa, dymu ,pálenia a mučenia kam  vás pošle žiť, trpieť, horieť, kričať a plakať na veky vekov až dokonca časov . Ale! On vás miluje, on vás miluje a potrebuje PENIAZE! Stále potrebuje peniaze, je všemocný, vševediaci ,ale nejako nemôže vyrieši svoj finančný problém. Teda ešte, že ma nás, svoje ovečky. Náboženstva berú a dostavajú miliardy eur, neplatia dane ,ale stále potrebuje trošku viac. Takže hovoríme na najdokonalejšom tunelovaní v dejinách sveta. A ďalšou  vecou sú písma, ktorými sa riadia a nútia ľudí ,aby za ne doslovne položili svoje životy. Boh  povedzme ,keď už tak nikdy nepísal jediné slovo. A ani nikomu ,,hlasom v jeho hlave,, nepovedal, aby napísal knihu. Všetky morálne hodnoty, ktoré človek potrebuje má v sebe, vo svojej existencií. Biblia rovnako ako korán neboli napísané nikým iným ako  človekom. Evanjelium podľa Pavla, Petra a tak podobne. Cela kniha o Ježišovi. O jednom židovskom chlapcovi, ktorý nenapísal ani jediné slovo, o ničom ! a v každom jednom evanjeliu vystupuje daný apoštol ako Ježišov najbližší priateľ. Človek sa narodí zo schopnosťou morálne rozlišovať medzi dobrom a zlom. Ako sa narodíte tak dajako asi viete, že by nebolo dobre ublížiť napríklad vašej matke, lebo je to vo vás. Takže odložte veci ktoré, vám zbytočne motajú hlavu. Ani nemusím listovať ďaleko. Už na začiatku knihy Genesis je to celé pomotané a doslovne logike sa vymykajúce . Boh stvoril dvoch ľudí, Adama a Evu. Adam a Eva mali dve deti, Kaina a Ábela. Kain a Ábel sa oženili. Za koho? ! ďalšie záhady tajomných slečien. A o Jonášovi a jeho štyridsať rokov vo veľrybe už ani nebudem hovoriť.

Každopádne toto je iba som subjektívny názor. Ktorý aj zadávam hold  zosnulému spisovateľovi a komikovi. George Carlin (1937 – 2008). Pravé v týchto uponáhľaných cirkevných sviatkoch by sme mali nachvíľku zastať a trochu nad všetkým porozmýšľať s otvorenými očami a čistým srdcom.

Amen

 

Plť

27.03.2013

Noc, deň osud človeka je ako nočný sen Mám dojem ako by moja fantázia bola rieka Rieka plná nápadov po ktorej sa plavý drevená plť Cítim ju pod svojimi nohami noc za nocou Tá plť je tvrdá, surová plná triesok nasiaknutých mocou ktoré sa pri chybnom kroku zabodávajú do nôh Tá plť je iba nahá skutočnosť ľudskej mysle moje skutočne ja ktoré asi nikto iný [...]

Breivik VS. Holmes alebo Divoký západ VS. Zem Thora

27.08.2012

V prvom rade, tento článok nie je obhajoba jednej, či druhej strany, skôr len pohľad tretej nezainteresovanej strany. Postupom času som sa naučil, že práve tam, kde sa dvaja hádajú čo je za rohom, tam práve tretí, čo si chvíľku počká tak ako prvý, zbadá ako to vlastne za tým rohom vyzerá. Ani nie je jeho cieľom, aby porovnával dvoch ľudí, ktorí sa rozhodli [...]

Čím viac svetla, tým vidíme viac tmy

21.08.2012

Čim viac vidíme, tým je viac vidieť v akej temnej dobe žijeme, čím je doba jasnejšia tým viac vidíme tmu. Dnešný človek rád počúva niečo pozitívne, že je všetko tak ako má byť. Ja som mal vždy ten problém, že som veci nazýval správaným menom, aspoň som sa o to snažil. Preto viem že je veľmi ťažké prestať v tejto temnej dobe písať temné riadky . [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 15974x
Priemerná čítanosť článkov: 2282x

Kategórie